• Covid 19 — Οδηγίες
    Οδηγίες για την αντιμετώπιση του Covid-​19Read more

DSCN4731

Έχοντας υπόψη ότι το Μουσείο παρέχει τα αυθεντικά τεκμήρια της πορείας μας στον κόσμο, ότι η οργανική ένταξή του στη διδακτική πρακτική μας, δε συντελεί μόνο στην επίτευξη των διδακτικών μας σκοπών κατά τη διδασκαλία κάθε γνωστικού πεδίου και κατεξοχήν στο σχεδιασμό και υλοποίηση πολιτιστικών προγραμμάτων, αλλά και στον επαναπροσδιορισμό των αξιών και της πορείας μας, αφού μας θυμίζει πάντα, ποιοι είμαστε, από πού ξεκινήσαμε και πού μπορούμε να φτάσουμε και τέλος ότι η μάθηση στο Μουσείο είναι :

  • Γνώση και κατανόηση
  • Δεξιότητες
  • Στάσεις και αξίες
  • Διασκέδαση
  • Έμπνευση
  • Δραστηριότητα
  • Ενεργοποίηση
  • Αλλαγή συμπεριφοράς

κρίθηκε σκόπιμο να εμπλουτιστεί η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος μουσειοπαιδαγωγικής με θέμα:τον Γυμνασιαρχικό Νόμο της Βέροιας.

Με την επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Βέροιας ολοκληρώθηκε η β΄φάση του προγράμματος μουσειοπαιδαγωγικής με τίτλο: Ο ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ: Μια «στήλη » αφηγείται, μια ομάδα παιδιών της δίνει ζωή που σχεδιάστηκε από τη διδάσκουσα του 4ο ΓΕΛ Βέροιας Σαρηγιαννίδου Ελισάβετ στα πλαίσια διδασκαλίας του μαθήματος «Ιστορία του Αρχαίου κόσμου» της Α΄Λυκείου. Οι μαθητές κλήθηκαν να γνωρίσουν ένα σημαντικό εύρημα του τόπου τους ‚καθώς πρόκειται για μοναδικής σπουδαιότητας επιγραφικό κείμενο, αφού είναι το μοναδικό που σώθηκε και πλούτισε τις γνώσεις μας για τη λειτουργία των γυμναστηρίων γενικά, και για άλλα συναφή ζητήματα. Με αφετηρία το επιγραφικό κείμενο οι μαθητές απάντησαν σε ερωτήσεις που αφορούσαν το περιεχόμενό του και αξιοποίησαν τις τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος ως μέσου για τη μουσειακή εκπαίδευση όπωςδραματοποίηση — μικρό θεατρικό δρώμενο, ρόλοι σε πρόσωπα (π.χ. γυμνασίαρχος, παιδοτρίβης, μαθητής),εικαστική αναπαράσταση μιας σκηνής από τη ζωή στο Γυμνάσιο, παραγωγή λόγου: άρθρο ή επιστολή στις αρχές της πόλης (κρίσεις στο περιεχόμενο του γυμνασιαρχικού νόμου θετικές– αξιολογικές κρίσεις ή αρνητικές), αγώνας λόγων.

Ευχαριστούμε θερμά την μουσειοπαιδαγωγό κ. Φ. Παπαργυρούδη για τη συνεργασία καθώς και τους υπαλλήλους του μουσείου για τη φιλοξενία και βοήθειά τους.

Video Gallery

Η Βέροια σε εικόνες

Σχολική Δράση

Ημερήσια εκδρομή στα Ιωάννινα

[Web Team 26-​04-​2024]

Ημερήσια εκδρομή στα Ιωάννινα

Την Πέμπτη 25-​4-​2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στα Ιωάννινα. Οι μαθητές επισκέφθηκαν την ακρόπολη του κάστρου των Ιωαννίνων (Ιτς Καλέ), το Βυζαντινό Μουσείο και το Φετιχιέ Τζαμί. Στην συνέχεια οι μαθητές περιηγήθηκαν στο κέντρο της πόλης των Ιωαννίνων…

Τελετή βράβευσης των ομάδων χειροσφαίρισης, καλαθοσφαίρισης και ποδοσφαίρου του 3ου και 4ου ΓΕΛ Βέροιας.

[Web Team 24-​04-​2024]

Τελετή βράβευσης των ομάδων χειροσ…

Την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024, έλαβε χώρα η τελετή βράβευσης των ομάδων πετοσφαίρισης, καλαθοσφαίρισης και ποδοσφαίρου του 3ου και 4ου ΓΕ.Λ Βέροιας. Συγκεκριμένα τιμήθηκαν με το χρυσό μετάλλιο και κύπελλο ο ομάδα χειροσφαίρισης κοριτσιών του 3ου ΓΕ.Λ Βέροιας η οποία…

Το άγχος και η διαχείριση του κατά την περίοδο των εξετάσεων

[Web Team 24-​04-​2024]

Το άγχος και η διαχείριση του κατά…

Πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική παρέμβαση από τον Κοινωνικό λειτουργό κ. Βεζυριανόπουλο Συμεών στην Γ΄ λυκείου με θέμα «Το άγχος και η διαχείριση του κατά την περίοδο των εξετάσεων». Αρχικά, αποσαφηνίστηκε η έννοια του άγχους και συζητήθηκαν τα ποικίλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του, όπως ποιους…

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ – ΠΡΕΣΒΕΙΡΕΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

[Web Team 23-​04-​2024]

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ

Μαθητές του Α4 του 4ο ΓΕΛ Βέροιας, την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024, είχαν την ευκαιρία να ξεναγήσουν τμήμα του σχολείου μας καθώς και μια ομάδα μαθητών του 6ου Γυμνασίου Βέροιας σε σημαντικά μνημεία της περιοχής της Νάουσας: το θέατρο της…

Προσομοίωση της Πανελλαδικής Εξέτασης του μαθήματος Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας Γ΄ ΓΕΛ

[Web Team 22-​04-​2024]

Προσομοίωση της Πανελλαδικής Εξέτα…

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 17÷4÷2024, με μεγάλη επιτυχία, Προσομοίωση της Πανελλαδικής Εξέτασης του μαθήματος Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας στο 4ο ΓΕ.Λ Βέροιας, μετά από πρωτοβουλία των διδασκουσών Φιλολόγων , οι οποίες είχαν την ευθύνη επιλογής και επιμέλειας των θεμάτων. Καλή επιτυχία σε…

«Το παρόν και το μέλλον της ποντιακής διαλέκτου»

[Web Team 18-​04-​2024]

«Το παρόν και το μέλλον της ποντια…

Έπεσε η αυλαία για το project «Το παρόν και το μέλλον της ποντιακής διαλέκτου» με την παρουσίασή του από ομάδα μαθητών στη «Γιορτή μαθητικής δημιουργίας», τη Δευτέρα 8 Απριλίου στο Παύλειο πολιτιστικό κέντρο της Βέροιας. -«Πιστεύετε ότι μπορεί να επιβιώσει η…

6η ΔΙΑΛΥΚΕΙΑΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ “Θεόδωρος Φυλακτός”

[Web Team 18-​04-​2024]

6η ΔΙΑΛΥΚΕΙΑΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΣΤ

Την Πέμπτη 18 Απριλίου το σχολείο μας έλαβε μέρος στη Διαλυκειακή Δοκιμασία στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου ( εξέταση Προσομοίωσης) από 8:3011:30 στο χώρο του Σχολείου. Στη δοκιμασία αυτή συμμετείχαν σχολεία των νομών Πιερίας , Ημαθίας και Θεσσαλονίκης Η διόρθωση…

Ο Ελληνισμός του Πόντου: Ιστορική σκιαγραφία του Πόντου (Γεωγραφία, κοινωνία, οικονομία)

[Web Team 13-​04-​2024]

Ο Ελληνισμός του Πόντου: Ιστορική …

Οι μαθητές του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών 4ου ΓΕ.Λ Βέροιας είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν μέσα από πλούσιο εποπτικό υλικό, όπως χάρτες και αρχεία, στην ιστορία του Ελληνισμού του Πόντου, με τη συνδρομή της τεχνολογίας και με πλοηγό τον κ. Κυριάκο…

Επίσκεψη στο Α.Π.Θ. και το ΠΑ.ΜΑΚ

[Web Team 10-​04-​2024]

Επίσκεψη στο Α.Π.Θ. και το ΠΑ.ΜΑΚ

Την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 η Γ΄ λυκείου επισκέφτηκε το Α.Π.Θ. και το ΠΑ.ΜΑΚ. Συγκεκριμένα η ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών επισκέφθηκε το Πολυτεχνείο του Α.Π.Θ., η ομάδα Προσανατολισμού Υγείας την Ιατρική Σχολή του Α.Π.Θ, η ομάδα Προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών σπουδών το…

logo eye 2014 2020 1300x196
JSN Epic is designed by JoomlaShine.com